من میتونم پاورپینت جذاب و متفاوت برای ارائه شما طراحی کنم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 15 آذر 1399
بازدید : 1007
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

من میتونم پاورپینت جذاب و متفاوت برای ارائه شما طراحی کنم.

ارائه شده در دسته‌ی
    1. تایپ ، ترجمه ، نویسندگی و ویراستاری

  1. ساخت پاورپوینت و پرزی

 

توضیحات کاره

در طول مدتی که در دانشگاه و در دو رشته علوم پایه و علوم انسانی،  مشغول به تحصیل بودم پروژه ها و مقالات زیادی رو ارائه دادم. از طرفی عاشق طراحی پاورپینت هستم و موضوعش هم برام فرقی نداره سعی میکنم طراحی  متفاوت، جذاب و دربردارنده نکات اصلی پروژه شما باشه.

زمان 5 روز برای تحویل یک پاورپینت 25اسلایدی در نظر گرفته شده

و

مبلغ 3000 تومان برای طراحی هر اسلاید هست

( ضمنا اگر ساختار خاصی برای فایل powerpoint در نظر دارین کاملا رعایت میشه )

 

 

برای سفارش بر روی >>> لینک <<< کلیک فرمائید

 

 

ممنون از اعتمادتون

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل powerpoint

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از پاورپوینت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید




:: برچسب‌ها: من میتونم پاورپینت جذاب و متفاوت برای ارائه شما طراحی کنم , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com